دیزل ژنراتور بادوین بازرگانی تاج نماینده رسمی بادوین ایران

پمپ سوخت –جهت نقل و انتقال سوخت از مخزن اصلی به مخزن فعلی به کار برده می شود .پمپ سوخت به طور معمول الکتریکی اداره می شود.

دیزل ژنراتور

برای مثال در ایران شرکت رویان صنعت نمایندگی این شرکت را به عهده دارد. همان طور که از نام دیزل ژنراتور مشخص است، این دستگاه از دو قسمت اساسی تشکیل شده است.

در نهایت در زمان تهیه این وسیله شما باید به انواع سیستم های طبقه بندی موتور در این وسایل توجه داشته باشید. در نهایت شما باید براساس نیاز خود از بین موارد قید شده بهترین محصول متناسب با فرایند اجرایی خود را انتخاب کنید. به طور خلاصه، دیزل ژنراتورها با ویژگی‌ها و مزایای ذکر شده، به عنوان یک راه حل قدرتمند و مطمئن برای تأمین برق در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شوند.

منبع اصلی برق

ناخالصی های سوخت چون بزرگتر از سوراخ های کاغذ هستند روی آن گیر کرده و سوخت که دارای مولکول های ریزتری است از داخل منافذ عبور می کنند.

این حرکت تفاوت ولتاژی را بین دو انتهای سیم یا رسانای الکتریکی ایجاد می‌کند که در عوض باعث می‌شود بار الکتریکی جریان بیابد و جریان الکتریکی تولید شود.

المنت دومی کوچکتر بوده و به عنوان عضو ایمنی و تکمیلی استفاده می‌شود.

برآورد اندازه توسط مشخصات الکترونیک مدرن، به ویژه بارهای غیر خطی، پیچیده‌است.

اگر آلترناتور اندازه مناسبی برای کاری که انجام می دهد نداشته باشد، یکی از دو موقعیتی را که توضیح دادیم ایجاد می کند.

ژنراتور یا همان دینام (همچنین به عنوان “genhead” شناخته می شود.) بخشی از ژنراتور گازوئیلی است که از ورودی مکانیکی عرضه شده توسط موتور دیزل ژنراتور، خروجی برق حاصل می نماید. ژنراتور شامل مجموعه ای از قطعات ثابت و متحرک است که در محفظه روکشی قرار گرفته است.

سلام جناب طاهرخانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب طیبی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب بوستانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب دولتی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بازدید‌، از نکات بسیار مهمی است که باید پیش از خرید دیزل ژنراتور به آن توجه کنید. تمام قطعات موتور ژنراتور دیزلی در یک ماشین الکتریکی ترکیب شده که با گرفتن انرژی مکانیکی برای تبدیل آن به انرژی الکتریکی کار می کند. بر خلاف آنچه بسیاری تصورمی کنند، در این دستگاه واقعا برقی تولید نمی شود. دیزل ژنراتورها یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در صنایع و همچنین ساختمان‌های اداری و مسکونی جهت تامین برق در شرایط اضطراری هستند.

علاوه بر وظایف شناخته شده مانند تأمین توان پس از قطع شبکه، دیزل ژنراتورها به‌طور معمول شبکه‌های قدرت اصلی در سراسر جهان را به دو راه مجزا پشتیبانی می‌کنند. قیمت دیزل ژنراتور دست دوم از نو کمتر است و با صرف هزینه بسیار جزئی تر میتوانید آن را تهیه کنید.

دیزل ژنراتور بسته به اینکه چه توانی دارد و برای تولید برق از چه ظرفیتی برخوردار است به گروه های مختلفی تقسیم می شود.

دیزل ژنراتور های تک فاز معمولا در توان های پایین و دیزل ژنراتور های سه فاز در توان های مختلف ساخته میشوند. این قسمت علاوه بر شارژ کردن باتری، میزان شارژ باتری را نشان می دهد، توان این شارژر با توان خروجی ژنراتور متناسب است. معمولا هر ۱۰ ساعت کار با دیزل ژنراتو باید سطح روغن آن را کنترل کرد و در هر ۵۰۰ ساعت روغن باید تعویض شود.

برندهای مطرحی در سطح جهان وجود دارد که با تولید دیزل ژنراتورهای با کیفیت توانسته اند مصرف سوخت را در آن ها تا حد زیادی کاهش دهند. اما به کارگیری قطعات گران قیمت و تکنولوژی پیشرفته در ساخت این محصولات باعث شده است قیمت آن ها نیز افزایش پیدا کند. وجود فاصله جغرافیایی میان خریدار و فروشنده نیز موجب افزایش قیمت محصولات تولید شده توسط این برندها می گردد. برای انتخاب و خرید دیزل ژنراتور لازم است موارد متعددی را مد نظر قرار دهید.

دیزل ژنراتور‌های بزرگ با توان تولید برق بیش از ۵۰۰ کیلووات، امکان تأمین برق برای صنایع مهم و تأسیساتی مانند نفت و گاز را دارا می‌باشند. بدنه‌ای سخت و قطعاتی باکیفیت و عمری دیزل ژنراتور‌های سنگین و نیمه سنگین، استفاده طولانی مدت این محصول را برای پروژه‌های بزرگ و بلند مدت امکان‌پذیر می‌سازد. برخورداری از سیستم ایمنی بالای این محصول، از مزیت‌های مهم این نوع دستگاه می‌باشد که در برابر خطرات احتمالی برق، مقاومت بالایی را اعمال می‌کنند. دیزل ژنراتور خانگی یک مدل پرکاربرد از دیزل‌ های کوچک و با توان مصرفی کم می‌باشد.

طریقه کار با دیزل ژنراتور

همچنین این شرکت با بهره بردن از کارشناسان خبره خود مشتریان گرامی را در زمینه خرید دیزل ژنراتور و فروش دیزل ژنراتور مشاوره فنی می دهد و آنها در هنگام خرید دیزل ژنراتور با دانش فنی خود یاری می کند. روش خرید دیزل ژنراتور به این صورت است که شما باید با توجه به میزان قدرت مورد نیاز خود اقدام به خرید یک موتور دیزل و یک دستگاه ژنراتور بفرمائید. با این حال بهتر است شما با برندهای معروف موتورهای دیزل و ژنراتور آشنایی مختصری داشته باشید. کار دستگاه دیزل ژنراتور، تبدیل انرژی مکانیکی ورودی از یک منبع خارجی به انرژی الکتریکی است و کاربردهای زیادی دارد که به منظور تهیه و تامین جریان الکتریکی برق در هنگامی که شما با قطعی برق مواجه هستید، مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ هنگام پایین بودن فشار مدار سوخت رسانی (قبل از پمپ انژکتور و مابین پمپ اولیه و پمپ انژکتور)، به صورت الکتریکی به کار افتاده و مقدار افت جریان و فشار سوخت را جبران می کند.

به عنوان مثال یک ژنراتور که توان تولید بار الکتریکی کمتری دارد، نمی تواند گزینه خوبی برای استفاده در کارخانجات صنعتی باشد. یا بالعکس در اینجا بیشتر بخوانید با توان بالا در تولید بار الکتریکی برای مصارف خانگی با وسعت کم مناسب نیست. به همین علت تولیدکنندگان انواع دیزل ژنراتور مختلف در توان های متنوع را تولید می کنند تا بتوان از هریک از آن ها در شرایط و مکان های مناسب استفاده کرد.

به دلیل تنوع بسیار زیاد کالاها، امکان ارسال کلیه قیمت ها وجود ندارد، لطفا کالای مدنظر خود را شرح دهید تا اطلاعات مورد نیاز برای شما ارسال گردد. با سلام و عرض ادب، یک ژنراتور دائم کار توان 300 کیلو وات نیاز دارم لطفا راهنمایی بفرمایید. سلام جناب حسینی عزیز، یک ژنراتور با توان 33 کیلووات سه فاز مناسب می باشد.

تفاوت اصلی بین برق اصلی و برق مداوم این است که مجموعه آلترناتور و موتور منبع تغذیه می تواند با تغییر بار در عرض چند ساعت حداکثر توان را تأمین کند که می تواند به ظرفیت بیش از حد ۱۰٪ برسد. قطع کننده اصلی خروجی (که گاهی بر روی صفحه کنترل نصب می شود ) می تواند در واحدهای بزرگ جدا و آزاد باشد. از قطع کننده مدار دیزل ژنراتور برای جلوگیری از جریان در صورت اضافه بار یا اتصال کوتاه در دیزل ژنراتور ها استفاده می شود.

در نیروگاه ها و صنایع پتروشیمی قطع ناگهانی برق خسارت‌های بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. برای جلوگیری از خسارت و یا آسیب جانی ناشی از قطعی برق لازم و ضروریست که از جن ست دیزل جهت تامین برق استفاده گردد. ژنراتور برق های خانگی را به صورت سایلنت می سازند و این سایلنسر را کانوپی سایلنت یا سوپرسایلنت می نامند.

از رادیاتور برای خنک کردن موتور دیزل هنگام کار استفاده می شود اگر هوا خنک باشد یا از روش جایگزین خنک سازی مانند مبدل حرارتی استفاده شود، رادیاتور فعالیتی ندارد.

ساعت کار سرویس کلی و اساسی یک ژنراتور گازوئیلی چنانچه در بهترین حالت استاندارد از آن استفاده شود حدود ساعت بیان شده است، ولی باید دانست که همه این ها تقریبی بوده و ساعت مشخصی برای آن معین نشده است.

دیزل ژنراتور بادوین

همزمانساز خودکار ولتاژ، فرکانس و پارامترهای فاز و ولتاژهای باسبار زمانیکه سرعت توسط موتور فرماندار یا ECM (ماژول موتور کنترل) تنظیم می‌شود را از ژنراتور می‌خواند. مجموعه مولد بر اساس بار الکتریکی که برای آن‌ها درعرضه در نظر گرفته شده، تمام ویژگی‌های بارهای الکتریکی (kWe, KVA, VAR و محتواهای هارمونیک شامل جریان‌های شروعی (عموماً از موتور) و بارهای غیر خطی را شامل می‌شود.

برآورد اندازه توسط مشخصات الکترونیک مدرن، به ویژه بارهای غیر خطی، پیچیده است. ژنراتورهای بنزینی به صورت مکرر نیازمند سوخت گیری هستند که این سوخت قابل اشتعال بوده و از این نظر بسیار خطرناک می باشند. درمقابل ژنراتورهای دیزلی علاوه بر سوخت گیری کمتر ، نسبت به بنزین قابلیت اشتعال کمتری داشته و از این جهات ایمن تر می باشند.

دیزل ژنراتور

قوانین محیط زیست ، پروانه های ساختمانی و مدت زمان استفاده از ژنراتور به طور قابل توجهی توسط نهادهای محلی متفاوت است. کشورها دارای نهادهای نظارتی مشابهی هستند که محدودیتهایی را در تولید گازهای گلخانه ای تعیین می کنند.

آبادیزل با سابقه طولانی در تأمین قطعات دیزل ژنراتور و انجام مشاوره‌های تخصصی جهت خرید ژنراتور دیزلی اطمینان‌بخشی را برای شما ایجاد خواهد کرد. دیزل ژنراتورها عملکردی با کارایی بالا دارند و در تولید برق بهره وری بالایی دارند. موتورهای دیزل از راندمان بالا و نسبت سوخت به هوا مناسبی برخوردارند. دیزل ژنراتورها قادر به تأمین برق پایدار در طولانی‌ترین مدت زمان بحرانی هستند.

از این رو به یک ژنراتور با قیمت مناسب، هزینه های نگهداری مقرون به صرفه و عمر مفید ضروری نیاز است. در نظر گرفتن این پارامترها ما را به سوی انتخاب یک ژنراتور دیزلی هدایت می کند. آلترناتور به زبان ساده وسیله ای است که انرژی مکانیکی چرخشی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند که این کار توسط دو قسمت اصلی آلترناتور یعنی سیم پیچی ثابت و سیم پیچی چرخشی انجام می شود.

همانطور که می دانید توجه به میزان مصرف سوخت در دیزل ژنراتور ها، برای افرادی که قصد استفاده از آن یا خرید انواع دستگاه های صنعتی را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه صنعتی کاشانی می باشد. مشکلات وایرادات این بخش خراب شدن قطعات برقی، مشکل در استارت و تایمرها هستند. برند کامینز، پرکینز، میتسوبیشی، ولوو، هیوندایی-دوسان و بعد از آن برندهای چینی می‌باشد البته برند کاترپیلار هم جزو برندهای خوب بازار ایران بود که متاسفانه سال‌هاست بازار ایران را ترک کرده است.

برای استفاده از دیزل ژنراتور در زمینه تجاری، ممکن است به احداث و نصب یک مخزن سوخت خارجی در کنار دیزل ژنراتور منجر گرد. در صورتی که از دمای تعریف شده تجاوز نمایند، آسیب به بخش‌­های مختلف آن را به همراه دارند.

دیزل ژنراتور

یکی از مهم‌ترین کاربردهای دیزل ژنراتور در صنایع معادن برای استخراج منابع طبیعی نظیر طلا، نقره یا حتی نفت از زیر زمین است. از موتور دیزلی برای روشن نگه داشتن دریل و حفاری معادن استفاده می‌شود. موتور دیزل با تبدیل سوخت دیزل به انرژی مکانیکی سبب چرخاندن میل لنگ شده و
در واقع با انتقال انرژی حاصل شده از طریق احتراق به میل لنگ، انرژی مکانیکی مورد نیاز برای ژنراتور را تولید می کند. شرکت پشتیبان این سری دیزل ژنراتور، یعنی شرکت کامینز پاور، خدمات پشتیبانی این محصول را در بازه‌های زمانی طولانی مدت عرضه می‌کنند و خیال مشتریان را از نظر هرگونه ایجاد مشکل راحت می‌کنند.

همزمان با چرخاندن میل لنگ توسط موتور دیزلی متصل به ژنراتور، محور اصلی ژنراتور درون محفظه آلترناتور می چرخد و این حرکت با سرعت بالا، باعث چرخش آهن ربا درون سیم پیچ ژنراتور می شود.

این دستگاه ها به طور قراردادی بر اساس توان تولید برق بر حسب “کیلو ولت آمپر” (kVA) و یا کیلو وات (kW) تقسیم بندی می شوند. دیزل ژنراتور منابع انرژی پشتیبان یا جایگزینی است که برای تامین انرژی مورد نیاز برای ادامه زندگی روزمره در مواردی که دسترسی به اتصال برق یا قطع برق وجود ندارد استفاده می‌شود. ژنراتور می‌تواند با استفاده از منابع انرژی مانند گازوئیل، بنزین، گاز طبیعی، بیوگاز، باد یا خورشید انرژی تولید کند.

دیزل ژنراتور

با عبور ولتاژ از سیم پیچ های روتور و ایجاد میدان مغناطیسی، روتور به چرخش درآمده و
با حرکت روتور، میدان مغناطیسی بوجود آمده از سیم رسانای استاتور عبور نموده و تولید ولتاژ می کند. القای مغناطیسی با عبور یک ماده رسانا مانند سیم مسی از میدان مغناطیسی ایجاد می شود و
با اتصال این سیم به یک مدار کامل می توان انرژی تولید شده را انتقال داد.

دیزل ژنراتورهایی که دارای چنین ویژگی هایی هستند از رطوبت و صدمه در امان مانده و می توانند طول عمر بیشتری داشته باشند. اکثراً موتورهای تراکتور و ماشین های کشاورزی و صنعتی دارای یک پیش صافی در ابتدای ورودی هوای موتور هستند. پیش صافی دارای کاسه ای پلاستیکی شفاف است که توسط درب آن محصور می گردد.

دیزل ژنراتورهای با دور متوسط در هر دقیقه حدود 450 دور می‌زنند و تعداد دور آنها از 400 دور در دقیقه کمتر است. دیزل ژنراتورها را از لحاظ سرعت هم می‌توان به پردور، دور متوسط و کم دور تقسیم کرد.

البته گاهی اوقات واحد موتورهای احتراق داخلی به یک سیستم خنک کننده مجهز می شوند که با عبور سیال ، موتور را از درون دستگاه خنک می کند. با این حال، باید توجه داشت که دیزل ژنراتور از قیمت بالایی برخوردار است و باید هزینه‌های نگهداری و تعمیر را هم در نظر گرفت. دیزل ژنراتور کامینز دیزلی (گازوئیلی) در مدل های زیر ارائه می شود که شما مشتریان عزیز می توانید برای دستیابی به قیمت آن ها با کارشناسان ما در تماس باشید. همان گونه که پیشتر ذکر کردیم دیزل ژنراتورها شامل قسمت های گوناگونی هستند که این قسمت ها جهت به وجود آوردن برق اضطراری احتیاج به کوپله شدن دارند چرا که هیچ یک از دیگر بخش ها این امکان را ندارند که به خودی خود ایجاد برق کنند.

  • فشار بالا می تواند دینام را از کار بیندازد بنابراین کنترل فشار برای افزایش طول عمر ژنراتور حیاتی است.
  • به همین علت تولیدکنندگان انواع دیزل ژنراتور مختلف در توان های متنوع را تولید می کنند تا بتوان از هریک از آن ها در شرایط و مکان های مناسب استفاده کرد.
  • در مورد مصرف بدون بار، زمانی که ژنراتور روشن است، مصرفی با توجه به اندازه آن دارد، اما با وصل شدن بار، این مقدار تغییر می‌کند.

ژنراتورهای مورد استفاده در تنظیمات مسکونی می توانند از 8 تا 30 کیلووات باشند در حالی که ژنراتورهای مورد استفاده برای تنظیمات تجاری از 8 کیلووات تا 2000 کیلووات متغیر هستند. کشتی های بزرگ همچنین از ژنراتورهای دیزلی برای اهداف کمکی نیرو استفاده می کنند که می تواند از چراغ ها ، فن ها و کلیدها تا تکمیل نیرو به سیستم پیشرانه باشد. بار الکتریکی سپس برای تغذیه دستگاه‌های خانه،
اداره، مدرسه، کارخانه یا هر تاسیساتی که نیاز به برق دارد استفاده می‌شود.

قطعات تعویضی دیزل ژنراتور دست دوم می‌توانند در نوع ایرانی و یا چینی باشند.

شما می‌توانید برای داشتن تجربه‌ای لذب‌بخش با مشاوران ما تماس بگیرید و یا از طریق کامنت‌ها با ما در ارتباط باشید.

مهمتر از همه، این سیستم باید دارای یک سوئیچ انتقال باشد – در اصل، سوئیچی که وقتی برق کسب و کار یا خانه شما قطع می شود و ژنراتور روشن می شود، باز می شود. انجامش نده بدون سوئیچ انتقال ، شما در معرض خطر سرخ کردن لوازم خود یا آسیب رساندن به ژنراتور خود هستید.

قیمت دیزل ژنراتور همچون سایر محصولات تولیدی کاملاً تابع کیفیت، برند، و در نتیجه قیمت اجزاء تشکیل دهنده آن است.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما