وزن میلگرد 10 ساده شاخه 6 و 12 متری

تولید میلگرد در ایران با توجه به سه استاندارد مختلف انجام می‌ شود. تنها تفاوت استانداردهای موجود، مقاومت تسلیم و مقاومت کششی محصول نهایی است. انواع کششی، تک و دو پولیش، شش پر و بلبرینگ‌خور میلگردهای
ساده جزء بهترین آرماتورها برای استفاده در صنعت قطعه‌سازی به‌حساب می‌آیند. میلگرد ترانس بلبرینگ‌خور، بهترین کیفیت را برای استفاده در صنعت خودروسازی
و ماشین‌آلات صنعتی دارد. این میلگرد که از نوع دو پولیش است، سطحی صیقلی و شفافی
دارد و می‌توان از آن در ساخت قطعات بیرونی خودرو بهره برد.

استفاده از آنها به عنوان میلگرد سازه ای غیر از مورد فوق، در تمامی انواع ساختمان ها ممنوع است. ثبت سفارش میلگرد در سایت آیین صنعت
برای ثبت سفارش میلگرد به صورت شاخه‌ای یا بندیلی، فقط کافی است تلفن و نام خود را برای ما در انتهای همین صفحه با ما وارد کنید. همکاران ما به محض دریافت اطلاعات تماس، جهت ارائه مشاوره خرید در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس بگیرند. اضافه میکنیم که برای افرادی که عضو باشگاه مشتریان آیین صنعت هستند قیمت میلگرد ساده با در نظر گرفتن تخفیف ویژه محاسبه میگردد. آیین صنعت با خدمات ارسال بار سراسری، سفارش شما را در هر کجای کشور که باشید، به شما تحویل می‌دهد.

برای شنیدن توضیحات بیشتر درمورد این میلگرد، پادکست زیر را گوش دهید. آهن مارت همچنین با تامین انواع آهن آلات ساختمانی از جمله سپری ، ناودانی ، نبشی ، پروفیل ساختمانی ، انواع تیرآهن ، انواع لوله و … اقدام به فروش عرضه خدمات به قیمت روز و رقابتی به مشتریان محترم می باشد . آهن مارت با امکان پرداخت واریز بانکی  و نیز پرداخت در محل به شما این امکان را خواهد داد تا به راحتی و سهولت خرید خود را انجام دهید . پیش از آنکه به سراغ بررسی لیست قیمت میلگرد ساده برویم، لازم است که این محصول را به شکل اصولی و دقیق بشناسیم تا بتوانیم سایز موردنیاز پروژهٔ خود را از میان انواع مقاطع فلزی پیدا کنیم و در نهایت، خرید خود را رقم بزنیم. همچنین از دیگر مصارف این محصول می‌توان به شفت‌های صنعتی و نما اشاره کرد در حالی که موارد مصرف میلگرد آجدار در موارد ساختمانی و سازه‌های بتنی می‌باشد.

ترکیب شیمیایی میلگردهای آلیاژی با میلگردهای ساده کربنی متفاوت است. این میلگرد انواع مختلفی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به میلگرد استیل، میلگرد MO40 و میلگرد CK45 اشاره نمود. وجه مشترک این میلگردها، پایین بودن میزان کربن و بالا بودن برخی از خواص مثل جوش‌پذیری، انعطاف‌پذیری و قابلیت تراشکاری است. از نظر لغوی نیز میلگرد ساده، به معنای یک استوانه فولادی طویل و ساده است.

با این وجود لازم است بدانید این قانون نرخ جهانی شمش در کشورهایی تأثیر بیشتری دارد که تحریم های مختلف بر اقتصاد آن ها حاکم نباشد. متاسفانه در کشور ما با توجه به وجود تحریم های اقتصادی، عرضه این گونه محصولات در بورس صورت گرفته و در نتیجه قیمت انواع محصولات فولادی از جمله ورق، تیرآهن و میلگرد با توجه به نرخ پایه آن ها در بورس مشخص می گردد. برای خرید میلگرد ساده نیز می توانید با کارشناسان مجموعه آهن پرس تماس حاصل نمایید تا از مشخصات فنی این فلزات و کاربری نهایی آن ها اطلاعات دقیق تری کسب کنید.

این نوع میلگرد نیز همانند میلگردهای آجدار در دو نوع شاخه‌ای و کلاف تولید می‌شود که کاربرد هر کدام متفاوت است. به طور کلی میلگرد ساده برای جبران مقاومت کشش پایین بتن استفاده می شود. در برگ شناسایی این محصول قطری درج شده که به قطر اسمی معروف است. انواع میلگرد ساده بر اساس پارامترهای مختلفی از نظر شکل ظاهری، جنس و قطر تقسیم بندی می شود. همانطور که مشاهده کردید، میلگرد ساده همانند میلگرد آجدار در دو نوع شاخه ای و کلاف در اندازه ۵.۵ تا ۲۰ میلی‌متر تولید می گردد؛ چرا که میلگردهای ساده به خاطر کاربردشان، نازک‌تر از میلگردهای آجدار ساخته و عرضه می‌شوند. لیست بالا قیمت روز و اطلاعات کامل میلگرد ساده، از بهترین کارخانه‌ها و برندهای تولیدی معتبر را نشان می‌دهد .

  • میلگرد گالوانیزه به منظور بهبود خواص خوردگی، با روکشی از روی پوشش داده شده است.
  • در صورتی که کارخانه یا مجموعه با شخصی به میلگرد ساده نوین متین احتیاج داشته باشد باید آگاه باشد که اصل این برند به صورت شاخه‌ای تولید و روانه بازار می‌شود.
  • «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا
    منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.
  • صاف بودن مقاطع که به کیفیت سیستم خط تولید ما بازمی‌گردد، در کیفیت بی‌نظیر این محصولات اثرگذار است.

میلگرد ساده به مقاطعی می‌گویند که سطح آن ها دارای ظاهری صاف و صیقلی بوده و هیچگونه آجی روی آن قرار ندارد. انواع میلگرد ساده نوردی با توجه به کارخانه و سایز در مرکزآهن به فروش می‌رسد. میلگرد ساده، بدون آج یا ساده نوردی را می توان بر اساس سایز و کارخانه تولید کننده دسته بندی کرد.

میلگرد ساده

نکاتی طلایی در مورد میلگرد
معرفی میلگرد ساده
این نوع میلگرد به میلگردهایی گفته می‌شود که سطح آن صاف و بدون آج است. میلگرد فولادی ساده اغلب با قطر ۶ تا ۵۰ میلیمتری در بازار به فروش می‌رسند. میلگرد ساده 10 تا میلگرد ساده 42 مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی دارند.

میلگرد آجدار در گریدهای  A2، A3 و A4  تولید می‌شود و برجستگی‌هايی به صورت طولی (موازی محور ميلگرد) و يا عرضی (به هر صورتی غير از طولی) روی سطح خود دارد. آج روی سطح، باعث می‌شود بهتر در بتن قرار بگیرد و به همین دلیل نیز می‌تواند فشار بیشتری را نسبت به میلگرد ساده تحمل کند و نیروی برشی را افزایش دهد. یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی موجود در بازار که نقش اصلی را در تقویت بتن و سازه ایجاد می‌کند، میلگرد یا همان آرماتور است. میلگردها، دلیل اصلی افزایش استحکام بتن‌ها هستند و در مقابل نیروها و تنش‌های کششی مقاومت بالایی از خودشان نشان می‌دهند.

ممکن است که بپرسید برگ شناسایی میلگرد ساده چیست؟ در پاسخ باید به شما بگوییم که همه انوع میلگرد دارای برگ شناسنامه ای هستند که می تواند برای آنالیز محصول مورد استفاده قرار بگیرد. قیمت مناسب میلگرد در مقابل کیفیت مطلوب
با مراجعه به لیست قیمت میلگرد ساده 10 تا سایز 42 و انکر بولت آیین‌ صنعت، درخواهید یافت که خرید میلگرد از آیین صنعت بسیار مقرون‌به‌صرفه است. درحالیکه در آیین‌صنعت جهت تولید میلگرد از مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی روز استفاده می‌شود. لذا قیمت پایین‌تر در خرید مستقیم از کارخانه به هیچ وجه به معنای کیفیت پایین‌تر نیست. دلیل قیمت منصفانه بودن قیمت میلگرد(price simple rebar) آیین صنعت، حذف واسطه‌های فروش و ارائه مستقیم محصولات از کارخانه است.

این کار باعث می‌شود که این محصول در تماس با زمین قرار نداشته باشند و از زنگ‌زدگی آن‌ها جلوگیری می‌شود. بهتر است گِرد ساده‌ای که روی پالت‌های چوبی در انبار قرار دادیم را بر رویش روکشی ضد آب قرار دهیم. گذاشتن جسمی روی روکش باعث می‌شود تا بتوانیم آن را در محیطی باز و به دور از زنگ‌زدگی، نگهداری کنیم. میل گرد ها در اندازه‌های مشخص با استفاده از گیوتین‌های بسته‌بندی برش داده می‌شوند. برش دادن میلگردها بر اساس استاندارد ISIRI در ایران صورت می‌گیرد.

قیمت میلگرد ساده صنعتی
قیمت میلگرد در بازار به صورت روزانه اعلام می‌شود و تحت تأثیر عوامل گوناگون، متغیر است. این عوامل می‌توانند تابع شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و اوضاع اقتصاد جهانی باشند. گاهی تحلیل و پیش‌بینی قیمت فولاد و مقاطع فولادی به کاری پیچیده تبدیل می‌شود که فقط از عهده کارشناسان این حوزه برمی‌آید.

کارخانه‌های تولید میلگرد کاشان، ذوب آهن، یزد، نورد تهران، ابهر، نطنز، الیگودرز، متین و ملایر، تعدادی از کارخانه‌هایی هستند که می‌توانید قیمت میلگرد و اطلاعات کامل و جامع آن ها را در جدل بالا مشاهده فرمایید . برای تجربه بهترین خرید میلگرد ساده، می توانید سفارش خود را در صنایع فولادی آذر گستر سدید ثبت کرده و از خدمات فروش حرفه ای و دریافت بهترین محصول در سریع ترن زمان، بهره مند شوید. همین طور شما می توانید از مشاوره پیش از خرید رایگان ما برای داشتن تجربه خرید بهتر و هدفمندتر، استفاده کنید.

میلگرد ساده که در صنعت ایران و بازار آهن فروشان با نام A1 شناخته می‌شود خاصیت خمش پذیری و بُرش پذیری خوبی دارد. سطح این آرماتور، ساده و صاف بوده و در قطرهای 6 میلیمتر تا 40 میلمیتر تولید می‌شود. مقاومت این محصول در برابر تنش‌های کششی، متوسط است؛ به همین دلیل، در پروژه‌های کوچک و در شرایطی که لغزندگی لازم است، استفاده می‌شود. به طور کلی، استفاده از A1، برای ساخت سازه‌های عمرانی و سنگین مانند پل‌ها، توصیه نمی‌شود. از دیگر کاربردهای میلگرد ساده می‌توان به  ساخت میخ، پیچ و مهره، اتصالات و ماشین آلات، لوله آهنی، مهاربند سوله و سریی تراشی اشاره کرد. صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه یزد، دومین پروژه نورد مقاطع فولادی تأسیس شده توسط شرکت صنعتی و معدنی چادرملو است که از جوان‌ترین کارخانه‌های تولید میلگرد در کشور به شمار می‌رود.

میلگرد ساده

اما میلگرد ساده به دلیل نداشتن آج، معمولا برای استحکام دهی بتن به کار برده نمی شود. قبل از هر چیزی باید بگوییم بتن، به تنهایی در ساختمان استفاده نمی‌شود. چرا که این محصول مقاومت فشاری مطلوبی دارد اما در برابر نیروهای کششی مقاومت آن بالا نیست. بنابراین به منظور جبران این ضعف در ساختمان، لازم است از محصولی به اسم میلگرد استفاده شود. در کنار میلگرد، از محصولی به اسم سیم آرماتوربندی یا سیم سیاه نیز استفاده می‌شود تا فواصل بین این محصول را پوشش داده و یا اصطلاحا آن را در جای خود محکم کند. حال که با کاربرد این محصول در ساختمان‌سازی و اهمیت استفاده از آن آشنا شدید، بهتر است با انواع آن نیز آشنا شوید.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما