newrepairbanner

فهرست بهترین بازی‌های مشابه نات کوین و همستر؛ کسب درآمد با ضربه

یکی دیگر از مزیت‌های فوق‌العاده این دستگاه قابلیت اجرای بازی‌های پلی استیشن 1 بود که تمام این قابلیت‌ها در کنار یکدیگر منجر شدند که دستگاه PS2 در 12 سال عمر خود، قریب بر 155 میلیون، به فروش برسد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اثر چیزی نیست جز جهان‌باز (Open World) بودن آن. بازی گنشین ایمپکت از برخی جهات مورد انتقاد قرار گرفته، اما گیم‌پلی آن و آزادی زیادی که به گیمرها می‌دهد موجب شده که از دید برخی گیمرها به عنوان اثری بی‌نظیر از آن یاد شود. نسخه پلی استیشن 5 این بازی در تاریخ 28 آپریل سال 2021 عرضه شد و از آن زمان تا حالا به‌روزرسانی‌های گوناگونی نیز برای‌اش منتشر شده است.

بازی Genshin Impact در سال 2023 نیز همچنان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی موجود برجسته می‌شود و شهرت خود را به عنوان یک RPG اکشن جهان باز در سطح بالا تثبیت می‌کند. این بازی از لحاظ بصری خیره کننده که توسط miHoYo توسعه یافته است، تجربه ای گسترده و همه جانبه را ارائه می دهد که میلیون ها بازیکن را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. موفقیت Genshin Impact در گرافیک استثنایی، خط داستانی جذاب و مکانیک های پیچیده گیم پلی آن نهفته است.

در بازی پابجی شما نقش یک مزدور را دارید که به همراه ۹۹ نفر دیگر از چتر نجات به سمت جزیره پریده و شروع به رقابت با همدیگر می‌کنید. هنگامی که همه بازیکنان فرود آمدند، وارد مسابقه مرگباری خواهید شد که هیچ کس رحمی نسبت به دیگری ندارد. به بیان ساده، شما می‌توانید بدون نیاز به گوشی هوشمند گیمینگ، این بازی را روی اکثر گوشی‌ها تست کنید. بازی Black Desert Mobile طیف وسیعی از تنظیمات را دارد که بسته به قدرت گوشی خود می‌توانید آن را تنظیم کنید. به علاوه، همه جادوها و توانایی‌ها دارای انیمیشن‌های پر زرق و برق هستند و ظاهری خارق‌العاده می‌توانند داشته باشند.

می‌توانید پیام‌های پنهان بازی را پیدا کرده و از آن‌ها برای حل معماها استفاده کنید. بازی کابوسی است که بی‌پایان ادامه پیدا کرده و متحجرانه به‌دنبال حل معماهای بازی خواهید بود. مفهوم ساده فرار از اتاق در این بازی به خوبی پیاده‌سازی شده است و با با همان مضمون اتفاقات ماورالطبیعه باید آن را تجربه کنید. با غوطه‌ور شدن بیشتر در دنیای بازی، هر چه بیشتر این ترس را به دل خود راه خواهید داد. فراموش نکنید که چندین و چند جامپ اسکیر در بازی وجود دارد که علاقه‌مندان به ژانر ترس به‌خوبی با آن‌ها آشنا هستند. از ویژگی‌های دیگر بازی می‌تاونید به رایگان بودن و عدم نیاز به اینترنت اشاره کنیم و به این ترتیب، همه جا می‌توانید به سراغش بروید.

تمامی سلاح‌ها، تجهیزات و وسایل نقلیه در بازی وجود دارد و حتی در نسخه دسترسی زودهنگام بازی هم وجود داشته‌اند. اما با نزدیک شدن ادوارد به هدف خود برای کشف The Null، ابیگیل نگران وضعیت سلامتی و روانی وی شد. ادوارد دیوانه‌وار عاشق ابیگیل بود و تمام این‌کارها را برای او انجام می‌داد. همسر ابیگل والدگریو یک هنرمند آموزش دیده کلاسیک بود که به‌خاطر تامین مالی نمایشگاه‌ها شهرت داشته است. یادداشت جدیدی نشان می‌دهد که لاکوود توسط کارفرمایان ناشناس استخدام شده است، اما ظاهرا در وظیفه خود شکست می‌خورد. شما باید افرادی را در مراحل اسکورت کرده یا به سراغ پیدا کردن چند آیتم بروید.

جلسات کوتاه بازی، که فقط چند ثانیه تا یک دقیقه طول می‌کشد، سندرم “فقط یک تلاش دیگر” را تشویق می‌کند. جدول امتیازات بالای بازی یک عنصر رقابتی را اضافه می‌کند و میل به پیشرفت و صعود به رتبه ها را تقویت می‌کند. ترکیبی از گیم پلی چالش برانگیز و ماهیت اعتیاد آور آن باعث می‌شود به راحتی درگیر شوید و زمان را از دست بدهید. طراحی مینیمالیستی بصری و شنیداری Super Hexagon یکی دیگر از ویژگی های برجسته است.

این مقاله درباره‌ی تکامل است، ولی نه آن تکامل بیولوژیکی که همه با آن آشنا هستیم، و در آن ارگانیسم‌های زنده با محیط پیرامونشان انطباق پیدا می‌کنند. کشف این موضوع که بازی‌های ویدئویی و سایر شبیه‌سازها تا کجا می‌توانند نظم طبیعی را شکسته و به ما اجازه دهند تا با بلوک‌های سازنده‌ی بیولوژیک یک حیات جدید بسازیم. سگا نیز برای جلو ماندن در عرصه پیشرفت، فرایند توسعه کنسول سترن را از سال 1992 آغاز کرد . این کنسول از فرمت CD Rom پشتیبانی می کند و بازی های آن شامل آثار آرکید، بازی های پورت شده و موارد اورجینال نیز می شود. گیم پلی یک بازی معمولی از فوتبال را شبیه‌سازی می‌کند که بازیکن کنترل کل تیم یا یک بازیکن انتخاب‌شده را در اختیار دارد.

مناطقی هم داریم که محیط‌ها و دشمنان متنوعی را ارائه داده و گیم‌پلی بازی را با طراوت حفظ می‌کنند. یک ویژگی سفارشی سازی شخصیت‌ها هم وجود دارد که سایر MMORPG های این پلتفرم را در موضع ضعف قرار خواهد داد. جزئیات گرافیکی یکی از سنگین ترین بازی های اندروید را به‌طور همزمان در بخش گیم‌پلی بازی هم می‌بینیم و همین سبب شده است که اعتبار بیشتری به آن دهیم. بازیکنان با رسیدن به نقطه خاصی از داستان، می‌توانند کمپ خود را ایجاد کرده و کارگرانی را هم استخدام کنند. یکی از سنگین ترین بازی های اندروید که یقینا نامش را شنیده‌اید، ایپکس لجندز نام دارد. این بازی نسخه‌ای کاملا مجزا از بازی بتل رویال برای دستگاه‌های اندروید و iOS است که با گرافیک بالایی دنبال می‌شود.

تکامل بازی‌های ویدیویی

می‌توانید کم کم قطعات از سلاح را هم در خانه جمع آوری کرده و این زن را از بین ببرید. حمله کار سومی است که در کنار فرار و پنهان شدن می‌توانید انجام دهید، اما باید برایش صبر کرده و سلاح مخصوص خود را بسازید. نتیجه کلی هم این خواهد بود که اگر می‌خواهید قدرت کشش کاراکتر خود را به حداکثر برسانید، نمی‌توانید برای مبارزه در نبردهای خود، از حالت خودکار استفاده کنید.

در بخش اول از سیر تکامل بازی های ویدیویی و صنعت گیم، به معرفی کنسول ها، بسترهای گیمینگ و بازی های خلاقانه و آینده نگرانه ای پرداختیم که پس از گذشت چندین دهه، همچنان به نیکی از آنها یاد می شود. با این اوصاف، همواره برای باز کردن مناطق جدید و شرکت در رویدادهای فصل هیجان داشته و می‌توانید به‌شکل کافی در جهان بازی به گشت و گذار بپردازید. ده‌ها کاراکتر قابل بازی وجود دارد که می‌توانید قفل آن‌ها را باز کرده و از توانایی منحصربه‌فرد هر کدام استفاده کنید. ایک یک مبارزه عالی در سبک RPG آنلاین است که داستان دنیای شادو فایت را با کاراکترهای جدید به‌صورت سه بعدی ادامه می‌دهد.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما